ثنائی کے اختیارات سپنر




ثنائی کے اختیارات سپنر ثنائی کے اختیارات سپنر ایک نئے سگنل کی خدمت $ 7 کے لئے فروخت کیا جا رہا ہے. ڈویلپرز وہ ایک 88،78٪ درستگی کے ساتھ تجارت جیتنے مار رہے ہو دعوی. مارا جا رہا ہے اس نمبر کا کوئی ثبوت نہیں ہے. آپ کی مبادیات حاصل تاکہ آج میں اس نظام کی ایک مختصر جائزہ فراہم کرے گا. ثنائی کے اختیارات سپنر جائزہ ڈویلپرز نے ایک طویل وقت کے لئے بائنری اختیارات ٹریڈنگ کر دیا گیا ہے ". nanoseconds میں اعلی تعدد تجزیہ انجام دیتا ہے کہ نیا ادارہ گریڈ سافٹ ویئر" ثنائی کے اختیارات سپنر استعمال کرتا ہے کا کہنا ہے کہ لیکن میں اس کا مطلب کیا کوئی اندازہ نہیں ہے. میرا مطلب ہے تمہیں معلوم ہے کہ اگر mumbo جمبو کی طرح لگتا ہے. وہاں صرف ایک فروخت پچ اس بائنری اختیارات سپنر کے لئے بہت ہے اور میں T اس کے تمام کے ذریعے جانے کی خواہش ڈان. میں نے ان کی رائے کو چھوڑنے کے لئے تلاش کر رہے لوگوں کے لئے ایک جگہ ہولڈر کے طور پر htis پوسٹ کے باقی چھوڑ کر جا رہا ہوں. فراہم کی کوئی حقیقی معلومات نہیں ہے کیونکہ مجھے بائنری اختیارات سپنر کے بارے میں کہنے کے لئے کچھ بھی نہیں ہے. میں ان سنکیتوں کوشش کر سکتے ہیں لیکن مجھے حوصلہ افزائی کرتا ہے کہ اس صفحے پر کچھ بھی نہیں ہے. ثنائی کے اختیارات سپنر اختتامیہ میں وقت میں اس نقطہ پر بائنری اختیارات سپنر منظوری کے کسی بھی قسم دے نہیں کیا جائے گا. آپ نیچے دیئے گئے اس نظام کے بارے میں اپنے تبصرے چھوڑ دیا تو میں اس کی تعریف کرے گا. مجھے آپ کو بائنری اختیارات سپنر کے خیال میں کیا بتائیں.